Don't worry, be happy ;)

Tjaa!!
Orkade inte blogga nått mer när jag var i kungshamn. 
Men var ganska tråkigt alla dagar förutom lördag & söndag.
lördagen chillade jag mest och hade lite kul med familjen. Min kompis, Sofia och hennes familj, skulle till ett ställe som låg ganska nära där vi bodde samma dag. Så kl 4 på dagen så tog vi bilen och åkte till deras stuga. 
Sofia lärde (försökte åt minstone) mig att fiska krabbor. Gick ju bra.. ;)
Men sen pratade vi mest osv.
söndagen så träffades jag och Sofia igen. Vi och hennes familj åkte först till ett stort rea tält och shoppade loss, haha nee, men lite blev det. Sen åkte vi vidare till smögen bryggan. Sen kom mina föräldrar dit och allesamans fikade. 
Sen sa vi typ hejdå och vi åkte hem till gammla fina Örebro ;)
As skönt att komma hem!!
Bilder & sånnt kommer sen.
Men i morgon så ska jag, Emelie & Lisa på nån medeltidsmessa (Emelie bjöd med oss).
Ska bli kul. 
Bloggar nog innan vi drar dit.
Men nu ska jag fixa lite inlägg osåå, pusshej :*
Väldigt gammal arkivbild!!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0