Dag 5 - Något som har ändrat mig

Något som har förändrat mig är kunskapsskolan!
Sen jag börja där har jag mognat kan man säga.
Jag träffade mer kompisar, började på innebandy, gick ner i vikt osv.
Min förra skola var väldigt lite och vi hade inga paralell klasser eller nått, så man hade inte så många vänner där.
Anledningen till att jag började på innebandy var att jag träffade Malin, min snälla fina vän.
Hon ville också börja på innebandy så började tillsamans. Och jag är glad att jag börja, för annars hade jag aldrig träffat världens bästaste vän, Elicia! + att det är också anledningen till att jag gick ner i vikt.
Jag älskar skolan, mest för att det var där jag träffade mina bästa vänner!
Tack, kunskapsskolan ;)

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0