~

Tjabba babes ;*
Nee, men hej.
Är ganska trött nu så tänkte gå ner och fixa mig.. Vet inte vad som har hänt med mig?
Jag är tonåring, jag ska va uppe länge, vakna sent, tälta på random ställen, äta godis osv.
Nu går jag och lägger mig hyffsat tidigt, vaknar 9, vill men har inte tältat på nått random ställe, och jag försöker sluta med godis!
I&försig så är det ju bra för hälsan & så men det är sommar och jag är tonåring..
Men om jag slutar äta godis så kan man ju äta jordgubbar och melon i stället? ;)
Nee, men vad snackar jag om? Skulle igentligen bara säga godnatt, men jag får väl bjuda på lite onödigt babel..
Aja, godnatt!
En bild från ikväll!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0