Too day!!

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade tidigare idag, men jag kollade fb först och det tog ett tag för jag hade mer än 20 händelser så jag hann inte ;( Men nu är jag här och tänkte berätta om min dag ;D
Först tog jag, mamma och pappa bussen ner till stan. Sen så åt vi mat på jensens! As gott säger jag bara!!! Sen så gick vi lite i affärer. Jag hittade massa på new yorker men köpte inget. Men sen gick vi till gina och där hitttade jag ett par shorts (mina älsklingar) och ett linne!! Skit snyggt alltihop! Sen tog vi bussen hem, lagade tacos och åt det med familjen och min morbror Dan. Nu har han åkt hem jag sitter och skriver framför datan ;D
Här har ni dagens:
Sissta bilden: Testade solglassögonen inför sommaren!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0