Sååå tröt!!

Heej!!
Just nu är jag as trött!! Idag på idrotten i skolan så var vi på gustavsvik och hade vattenvana (typ). Vi har sista idrottslektionen, så om vi ville fick vi stanna kvar och bada på äventyrsbadet! Det var några i vår klass som gjorde det (Jag, Alva, Malin, Emelie, Filip och Sebbe!).. Vi hade ju LITE kul! Sen efter en stund så kom Linn och Oliver! Sen så åkte vi forsen, badade ute mm. Sen vid halv sju så kom pappa och hämtade mig! Då åt vi mat, sen städade jag, sen pluggade jag och sen så bloggar jag!! Så jag är ganska trött nu!! Men jag ska väl gå och lägga mig om typ en halv timma, timma!
Här är en bild på min nya fotoram föresten, HAHAHA!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0