Lördagens shopping..

Här kommer bilder på kläderna jag köpte i lördags på stan!!
Tröjan:


Shortsen:


Hela outfiten:


PS! Detta är ett tidinställt inlägg, så nu sitter jag typ och jobbar, eller äter!!
Puss och kram!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Paulin

Hej!

vad sota kläder! dom passar så snyggt tillsammans med!

haha jag märkte precis att det finns två paulinor som kmmenterar på din blogg ^^ den dära som pratar om gsm på frågestunden och jag ( paulin som gor din header som e snart klar! forlåt att den tar sån tid men jag e veldigt upptagen med skolan!)

2012-01-24 @ 08:43:40
Tack för att du kommenterade, Paulin

Hej!

vad sota kläder! dom passar så snyggt tillsammans med!

haha jag märkte precis att det finns två paulinor som kmmenterar på din blogg ^^ den dära som pratar om gsm på frågestunden och jag ( paulin som gor din header som e snart klar! forlåt att den tar sån tid men jag e veldigt upptagen med skolan!)

2012-01-24 @ 08:44:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0