I'm home from the school!

Hej!!
Nu har jag kommit hem från skolan, eller för typ en halvtimma sen, men endå!
I alla fall så hatar jag min cykel just nu. Det går inte att växla högra än 2. Det blir as jobbigt att cykla i uppförsbackar, och i nedförsbackar.

Ikväll så är det innebandy, och jag ska ge gärnet på träninger(HAHHAH). Men nu ska jag väl plugga lite. Som en vanlig dag efter skolan!
Här kommer några bilder från dagen!
Dagens outfit!
Jag just nu!
Karro i skolan!!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-30 @ 19:06:43
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0