Frågestund - del ett!

Alicia om Frågestund!!:
Här kommer fleeera frågor ;)

1. vilken är den snyggaste kändisen du vet(tjej OCH kille) Niall Horan och Selena Gomez
2. Vart går din drömresa? New york och London
3. Hur ska din drömkille vara? Snäll, söt rolig mm
4. Säg 3 av dina favorit-affärer! Monki, Gina och BikBok
5. Skulle du vilja ha en systemkamera? Isåfall, vilket märke och vilken modell? Japp, vet inte modell och märke
6. Viker eller knögglar du toapappret? viker!
7. Vad använder du i dina vardagliga sminkning? Marcara och ibland compact puder
8. Vilka är dina 3 absoluta favoritplagg just nu? (med bild) Orkar inte bild men, jens, usa jeans och.. Vet inte!
9. Vilken film skulle du helst vilja se utav dom som går på bio just nu? Breaking dawn
10. Vilken kändisbloggare tycker du mest om? Foki 
11. Hur skulle du beskriva dig själv? (personlighet, din stil osv..) Snäll, kort mm
12. Skulle du vilja ändra på något med dig sjölv eller är du nöjd som du är? (du är sjukt söt) Nej, är rätt nöjd
13. Hur många unika besökare har du haft som mest (ditt besöksrekord)? Lite pinsamt, 42..
14. När du åker in till stan, åker du in till själva Stockholm då? Neje, det tar 2 ½ timma till stockholm här i från!
15. Om någon läsare skulle komma fram till dig när du är ute och shoppar eller liknande, hur skulle du reagera då? Skulle bli glad och förvånad.
16. Vad är din favoriträtt? Favoritfika? Favorit stad i Sverige? Favorit-årstid? Favoritlåt? Tacos, glass, gbg/sthlm, sommar, olika. 
17. Vilka länder har du besökt? Egypten, Åland, thailand och sverige 
18. Vart redigerar du dina bilder? ingenstans!! Ibland bara på picnik.com
19. Skulle du vilja renovera ditt rum eller gillar du det så som det är nu? Hatar mitt rum nu, så ja!!
20. Skulle du kunna lägga upp fler bilder i dina inlägg eftersom du är så fin + att det blir roligare med bilder? Ja visst!
21. Kan du lägga upp video när du sminkar dig, och kanske lägga upp videosar lite då och då i övrigt? Det är så mycket roligare och få se dig i videoformat också!^^ Asså jag sminkar mig inte så mkt så jag vet inte om det är någon idé, men videos i övrigt ska bli!! ;)
22. Är du kär just nu? Nja
23. Hur ser dom snyggaste skorna ut enligt dig (kanske en bild på dom också)? Vet inte, typ converse eller nåt
24. Skulle inte vi kunna få se något som du ritat? Ja, det skulle ni väll kunna få!
25. Vilket är ditt/dina favoritämne/-n i skolan? Engelska och svenska!
26. Vilken ögon- och hårfärg skulle du helst vilja ha (naturligt)? Ögonfärg: brun, hårfärg: som jag har nu!
27. Hur skulle ett grymt bra lov se ut för dig (vilka aktiviteter skulle du göra, vart, med vem osv..)? Skulle vilja åka till lidseberg med mina kompisar, åka till gustavsvik och vara med mina kompisar hela tiden!!!
28. Vad vill du arbeta med i framtiden? Olika, nått kul! 
29. Hur tyckte du att ditt 2011 var? Det var väll ganska bra!! Hösten och vintern var klart bäst!
30. Vilken bild var du mest nöjd med från 2011?

31. Hur ser dina nyårslöften ut iår(om du har några)? Inte bita på naglarna!
32. Har du pojkvän? om inte, skulle du vilja ha en? Jag har ingen men skulle vilja!!
33. Var bor du? Örebro
34. Om du fick välja ett ställe, vart som helst i hela världen som du skulle bo på när du blir större, vart skulle det vara då? Gbg (göteborg) eller New York!
35. Vilka är dina 3 favoritbloggar? Hannalovisasol, Keela och fokis
36. Vad skulle du vilja heta om du var en kille? Isac, tkr det är sjukt fint!!
37. Berätta 3 wierda saker vi inte vet om dig( desto galnare, ju bätrre blir det)! När jag var liten så trodde jag att jag kunde springa snabbare än en bil! När jag var liten så hade jag två låtsas kompisar som hette Martin och Billy. En dag när jag åkte bil så sprang Billy (min låtsas kompis när jag var liten) brevid bilen, så jag tvingade mamma att veva ner rutan så att jag fick prata med han! 
38. Varför började du blogga? Jag gillade att skriva och jag ville inte skriva en bok, så jag började blogga!
39. Tycker du att du är bortskämd? Nja, sådär!
40. Ångrar du något du gjort? Jaaa!!! Att jag var ihop med en...
41. Hur många USA-plagg äger du?  Typ 3..
42. Nämn 3 saker som du gillar otroligt mycket! Glass, kompisar, katter.
43. Vart skulle du helst vilja shoppa, om du fick välja över hela världen? Bangkok, New york och London
44. Gillar du pommes frites?Jajemensan!
45. Vad brukar du beställa när du käkar på Mcdonalds? Om jag ska äta mat så beställer jag cheesbörgare, om jag ska beställa typ fika så beställer jag pommes, milkshake eller glass.
46. Vilka är dina favvo-chips och favvogodisar? Chips: sour cream and onion, Godis: Choklad, m&m's
47. Vad skulle du ha gjort om du vann 50 miljoner?  Köpa en segway och kläder!!
48. Vilken dator vill du ha? macbook pro 13 tum
49. Vad är det godaste, men nyttigaste, snackset du vet? vindruvor 
50. Säg 5 saker du absolut skulle vilja göra innan du dör? Åka till USA, åka segway, gå på jb konsert, ha pojkvän, hoppa bungyjump.
51. Är du äventyrlig av dig? Nja.. 
52. Vilken är den godaste drickan du vet? päronsoda 
53. Vad längtar du mest till det här året(om det är flera saker så säg allihopa)? sommaren, få pojkvän mm
Och siiiiiista frågan: 
54. Hur awesome kommer sommaren bli för dig? jättee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det blev lite mycket frågor, men sånt är ju bara kul, right huh? Hoppas på bra svar nu, gör mig glad. Och kom ihåg, det finns bara en "special edition
" av just dig. Ändra aldrig på den, va bara dig själv hela tiden och stå på egna ben, så kommer du lyckas ganska stort! Du är väldigt fin och annorlunda på ett bra sätt, glöm aldrig det! ^^

Kram Alicia <3

Tack för dina frågor Alicia!
ps! Svaret står efter varje fråga!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0