Förlåt!

Hej och förlåt för att jag inte bloggade igår och nu idag! Men jag kan berätta vad som har hännt:
Igår:

Jag åkte till skolan, där träffade vi våran nya lärare som börjar efter sportlovet. Sen hände det inget mer i skolan. Men sen åkte jag hem och åt mellanmål. Sen gjorde jag lite grejor... klockan 6 så åkte vi till innebandyn!! Där hade vi fett kuuuligt!! Sen så åkte jag hem och sov,, mer var det inte...
idag:

Först åkte jag till skolan och plugga och så. I slutet av dagen så hade vi idrott. Vi spelade badminton. Jag Ella, Karro och Moa körde.. Vi hade fett kuuligt juuu!! Sen så åkte jag hem och somnade direkt i soffan. Så jag vet inte hur det går att sova i natt ;P
Men nu sitter jag i min säng och ska snart gå och duscha.. Så puss och hej leverpastej!!!!
Snygga bilder, jag veet!! :*

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0