Facebook grejen!!

Maja granath - Snäll och vill lära känna bättre!!
Benamin kujabi brolin - Snäll och rolig, hahaha!
Michael laureano paguio - Sööt och går på min förra skola, så känner inte så bra!
Emelie Westin - Snäll men vill lära känna bättre!
Linn Amundsson - Världens snällaste, sötaste och roligaste. Älskarej Linne pinne!!
Ewe-Lina brofjord - Går på min skola, känner inte så bra, men säkert snäll!
Hanna Säfström -  Har varit kompis med, men känner inte så jätte bra nu eftersom jag bytte skola, men snäll ;)
Lisa Rasmusson - Snäll, sööt och min bby!!
Sofia Ahlqvist - Snäll, sööt och vill vara med nån dag! ;D
Maja Jansson - Snäll, sööt och går i min klass :D
Såmah Kidrauhl Habeb - Känner inte men går i min skola!
Maja Hästnörden Andersson - Snäll och har verkligen haft kuuligt med ;D
Malin Snyggaste Hällgren - Världensbästastevännågonsin!! Vill vara vän med dig livet ut ;D
Jennifer Eriksson - Känner knappt men går i 6x på min skola!
Dilan Alvetos Saad - Söt, snäll och gillar one direction, som jag!!! ♥
Rebecka Gunnarsson - Går på min förra skola och är snäll, och saknad!
Jasse Gilani - Sjukt bra på innebandy, snäll och sööt!!
Linnea Falkhufvud - Snäll och äger på innebandy ♥
Linn-Sofi Brofjord - Känner inte men verkar snäll och så!
Elin Fernhagen - Bra på innebandy, snäll, sööt och rolig!
Ella Snyggingen Ekblom - Har kännt sen förskolan och älskarej!! Sötaste och snällaste!!
Frida Eriksson - Rolig, sööt och vill lära känna bättre!!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, beckisen=)

nawwe<3

2012-01-22 @ 20:52:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0