Måndag ;(

Heej!!
Idag är det måndag, jag hatar måndagar (förutom innebandyn då)!! Min måndag började såhär: Jag vaknade klockan 7.45, jag skulle igetligen vaknat och gått upp klockan 7.00. Men jag skyndade mig, tog på mig kläder mm. Sen sprang jag ut till cykeln och skulle cykla till skolan.. Då märkte jag att det inte gick att växla. Så på 1:an cyklade jag till skolan. Sen när jag kom fram till skolan träffade jag mina vänner, vilket blev genast bättre. Sen så efter skolan stannade jag, Linn, Ella, Malin och Lisa kvar och jobbade med so! Jag blev klar!!!! Yeaahhh!! Men idag är det ju innebandy (bäst)!! Så jag ska väll börja packa och så.
Ha det bra!!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0