idag och igår

Hej!
Eftersom jag inte bloggade igår, så tänkte jag berätta vad som har hänt idag och igår babes!
Igår så skjutsade pappa mig och Lisa till kfum huset. Med kfum så åkte vi o bada! Vi hade SKIT kul!! Sen åkte vi till baka till kfum huset och titta typ på film. Det var ganska trångt i soffan, så jag fick sitta i hoptryckt mellan Lisa och Ludvig, hahaha. Sen åkte jag hem och gjorde mig i årdning för discot som skulle va på kvällen. Sen skjutsade pappa mig och Lisa till discot. På discot satt jag mest och pratade med Ludvig, samuel mm. Men lite dans blev det i alla fall.
Sen idag har jag bara slappat framför datorn och tv. Det dåliga va att jag vaknade kl 8!! Ville ju sova länge, men icke då ;(((
Men nu ska jag typ göra ingenting!
Två bilder på samuel och ludde från i går!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0