Hemma, fräsch och vid liv..

Heej!!
Idag på poolspelet gick det inge vidare. Första matchen (mot lindesberg) spelade vi oavgjort, 3-3. Andra matchen (mot åsbro) vann dom stort, 8-0. Men vi kämpade och hade kul.
När jag kom hem gick jag och la mig i soffan. Jag somnade nästan direkt. Sen så hoppade jag in i duschen för inte så länge sen, jag vet att det var lite sent men jag var så trött.. Efter duschen så hade jag hårinpackning för första gången i mitt liv ♥ !! Och nu sitter jag i min mysiga morgonrock.
Men nu så är mamma och pappa på "Raw", så jag och storebror är hemma själva. Senare i kväll ska vi titta på melodifestivalen och äta pizza!! Mummsss.. Nu ska jag klä på mig och kanske måla naglarna!

Puss!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0