När jag var liten..

Hej!
Förut idag så hittade jag en hel mapp med bilder och diplom på mig från när jag var liten!
Självklart tog jag kort på allting.
Sån här bebis bild på mig. Fatta att den där lilla saken är jag?!
Jag vågade hålla i en orm!
Jag och min låtsas kusin, Ida, åkte kvasten på grönalund!
Yeeeehh, jag klarade simskolan!
Dagis foto! ;)
Ennu ett diplom från simskolan!! Fattar inte att dom stava fel på mitt namn? ;))
Jätte söt bild på Linn när hon va liten!
Dagis foto!! Jag är den lilla tjejen som sitter på soffan i röda kläder! :D
Söt bild på sofia när hon var liten! :D
Och folk tycker att jag har små händer nu?
Jag och min kompis när vi var små. Jag är den längsta med glasögon!
Uscchhh, typ när jag gick i 3an.
Älskar bilden 7kt mkt!! Såååå sööt!! Gick typ sista eller näst sista året på dagis!
Den här lilla locken gick av när min brorsa satte en leksaks bil på mitt huvud!
Om ni inte ser vad det står så står det så här:
"En dag när jag kom in i vardagsrummet där barnen var, fick jag se Alva hänga i gardinen. Så gör pippi långstrump sa hon till mig!"
HAHAHA, har inte så mkt mer att visa!
Puss&hej♥

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0