Friday

Hej!!
Förlåt för att jag inte bloggar så ofta. Men det är ganska mycket med skolan och allt nu. Så jag försöker.

Men nu så sitter jag och chattar med sötnöten bena.
Men sen typ lyssnar jag på musik osv.
Men idag i skolan har det vart ganska kuligt. På fm så hade vi bild och skulle göra typ kollage som handlade om musik. Kul!!
Sen på em så bakade jag och några andra i klassen kladdkaka. Jag Maja och Karro bakade två st. Våran första blev skitgod och det tyckte resten av klassen också. Den andra vi bakade blev lite fail för vi hade lite mycket salt i den (hehe..).
Men sen när jag kom hem så typ somnade jag i soffan. Och nu är jag lite trött så ska nog ta och sova snart.
Puss&hej♥

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0