15 sanningar om apan!

1. Jag tycker choklad är det godaste som finns
2. Jag har en studsmatta i min trädgård
3. Jag älskar mina vänner mest av allt
4. När jag var liten så trodde jag att jag kunde springa snabbare än en bil
5. Jag har ätit på Max typ 2 gånger
6. Jag hatar min mobil
7. Jag vill ha en samsung galaxy s2 eller iphone 4
8. Håller på med att fixa en ny blogg just nu
9. Jag gillar inte min blogg för att jag får taskiga kommentarer och för att namnet är så fult
10. Jag lyssnar as mycket på kapten röd just nu
11. Favvo låten nu är "saknade vänner".
12. Älskar converse
13. Längtar jäkla mycket till örebro cupen
14. Är för sugen på att gå på stan NUU
15. Jag har två katter som jag älskar med hela mitt hjärta!!♥


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Paulin

asså förlåt men "saknade vänner" av "kapten röd" är så 2011!! Asså bara så du vet..

2012-04-04 @ 19:09:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0