Tre-saker-testet!

Hej här kommer ett litet test!

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Våldteksmän, myror och tvättmaskiner!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: min mobil, en tidning och min idrotts läxa!
Tre saker jag gör just nu: skriver, tänker på vad jag ska skriva och sparkar på en stol!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Hoppa bungijump(stavning), åka helikopter och inreda min egen lägenhet!
Tre saker jag kan: Prata(oh ja, det kan jag verkligen), va glad och göra volt på studsmatta!
Tre saker jag inte kan: Göra bakott volt på studsmatta, låta bli att prata på en hel dag och läsa i ett kålsvart rum utan lampa!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig, dig själv och musik!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Bakått volt på studsmatta, hur man viker en svan av en servett och matte!
Tre favoriträtter: Tacos, pizza och kött!

Kanske kommer ett till test lite senare!
Men ha det bra så länge!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0