Natti!

Hej.
Nu tänkte jag hoppa i sängen. Jag vet inte om jag ska läsa eller nåt sånt, för att jag är ganska trött. Men vi får väll se vad som händer! Men just nu så sitter jag och lyssnar på musik. Just nu så spelas händer i luft med sean banan. Hahha, han är ju bäst. Föresten så tog jag bort nagelacket för en liten stund sedan. Dom blev lite konstiga, och jag vet att jag sa att jag tyckte dom blev snygga men jag ångrade mig. Men jag skulle målat nya naglar nu ikväll. Men jag hann bara måla en, för att jag gjorde fel hela tiden. Men sen kom jag på hur jag skulle måla dom så jag målar färdigt dom i morgon efter middag. Jag kanske lägger upp en liten video hur jag målar dom sen! Menmen. Här kommer en liten bild på mig just nu.

Haha, snygg va? Men kanske ändrar header i morgon också, till denna bild asså. Den beskriver liktsom mig, söt och lite ovanlig. Nee, jag skämta. Men ärligt jag kanske ändrar till denna bild. Men vi får se!
Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0