Linn!

Hejsan!


Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men först så tog jätte långt tid att klä på mig av nån andledning. Sen så var jag tvungen att göra mig i årdning så snabbt jag kunde, och dra till skolan. Sen så har jag ju inte kunnat  mobilbloggat för att jag har ju inte det nummret. Efter skolan så följde jag med Linn hem. Där så satt vi inte vid datorn. Jag tycker att det låter lite själviskt att säga "Du, kan jag få låna dator för att jag måste blogga"! Så jag frågade inte. Sen åkte vi hem till mig. Och så hade vi så kul att jag glömde bort bloggen. Men sånnt händer! (ELLER!?!?!?) Men nu så sitter jag och tittar i några tidningar. Jag och Linn bytte tidningar. Jag fick hennes KP tidningar som hon prenumenerat på sen 2007. Och hon fick mina JULIA tidningar som jag har prenumenerat på sedan nån gång i juni det här året (haha). Men nu ska jag fortsätta med det, så hejdå! Skriver nog mer senare.

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0