Leriga converse!

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat nu på eftermiddagen. Mitt internätt funkade inte och så rensade jag mobilen här om dagen, och då så glömmde jag att spara bloggnummret. Så jag har varken kunnat bloggat från mobil eller dator. Men för en stund sen så var jag och pappa och gick en liten promenad, och då så gick vi i stora ler-pölar. så smart som jag var så hade jag mina converse. Jag försökte att tvätta dom för hand, men sen så sa mamma att jag skulle köra dom i tvättmaskinen. Jag sa först nej för att jag är så rädd om dom, men jag sa genast ja när mamma lovade att hon skulle köpa nya till mig om dom gick sönder. Så nu hoppas jag nästan att dom går sunder, hehe. Men jag har i alla fall haft det toppen hos Linn. Vi jobbade jätte mkt (host)! men nu ska jag gå och ¨måla färdigt en bild av mitt rum, som var en av hemma-studie-dagar uppggift. Kommer nog inte blogga mer idag, eftersom internätt är lite knäppt. Så jag bloggar extra mkt i morgon. Hejdå!
 

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0