Idol ägde!

Hej!
Förut (som ni kanske vet) så tittade jag på idol. Det slutade för 19 minuter sen. Men det ägde verkligen! Det var jätte många bra och i slutet så var det en kille som kom från rysland. Han bodde i sverige och kunde svenska jätte bra. Men han och hans kompis skulle till skansen. Då såg han en jätte lång kö och frågade varför dom köade. Och då så sa dom att det var idol. Och då tänkte han "ja, men varför inte?". Så han gick in där och spelade och sjön. Han sjöng en as bra låt (enligt mig). Och så gick han vidare. Och han ba: jaha, gick jag vidare. Han förväntade inte att gå vidare eller nåt. Men låten var i alla fall as bra, och han hade skrivit den själv. Jag ska kolla om den finns på youtube eller tv4.se. I så fall lägger jag ut den. Men just nu så har jag ingen bild så ni får nöja er med en logo bild.

Ses!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0