Godmorgon...Eller god förmiddag!

Hej.
Nu har jag fixat klart mig. Det blir ingen dagens outfit idag, för att jag har samma kläder som igår, och det blir lite tråkigt för er att se samma kläder igen. Men om ni undrar varför jag har samma kläder som i går så är det för att dom blir ju inte smutsiga efter en dag (om man inte spiler på sig), och jag hade ändå inte tänkt att göra nåt speciellt idag, så jag kan lika gärna ha dom en dag till. Men igår så sa jag ju att jag förmodligen skulle va med soso idag, men så blev det inte! Hon skulle göra nåt med sin faster. Men jag kanske ska va med nån annan eller så är jag bara hemma. Ska kanske också fixa en ny hem nyckel till mig idag. Jag var ju så dum och tappade min andra nyckel nån gån i veckan! Men nu har jag inget mer att skriva om så här kommer en liten bild!

Vet att den blev lite failad, men hade ingen bättre!
Hejdå....


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Theresé Adelman

Fin :)

2011-09-11 @ 22:27:44
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0