Förlååååååååååååååååååååååt!

Hej och förlåt!
Jag har inte bloggat idag eller igår. Bara ett litet mobil inlägg igår när jag var hoss linn. Men jag har liktsom inte orkat. På morgonen igår så somnade jag om efter att larmet hade gått, så jag fick skynda mig som tusan. Sen i skolan hade vi knappt nån rast. Och efter skolan så följde jag med linn hem. Vi tittade ¨på film så jag tänkte liktsom inte på att blogga. Jag kom hem typ kvart över sju, och då så tittade jag på tv. Så förlåt mig!!! Menmen, det händer väll alla bloggerskor ibland. Men jag tycker det var så synd eftersom jag hade börjat fått fler läsare och så. Men skriver mer sen, och det lovar jag! Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Din kille!

VI TAR INTE DITT FÖRLÅT! BLOGGA ELR AAAAAAAAAAAAAAAAA!

2011-09-13 @ 19:01:36
Tack för att du kommenterade, Amanda

Sluta va så dum! Hon försöker ju i alla fall! Och jag tror knappast att hennes kille skulle säga nåt sånt! Och ni kan bara sluta säga så....

2011-09-13 @ 19:49:24
Tack för att du kommenterade, Din kille!

Hallå det är min åsikt och jag bestämmer över den! Och jag är hennes kille så DAMN!

2011-09-14 @ 18:39:03
Tack för att du kommenterade, Amanda!

Ja jag vet, men du kan väll utrycka dina åsikter på ett annat sätt!!!!!!!!!!! Och jag tror faktiskt inte att du är hennes kille, så sluuuuuta!!!

2011-09-14 @ 21:04:14
Tack för att du kommenterade, Anonym

Du är inte min mamma! Känn dej ägd

2011-09-17 @ 22:52:24
Tack för att du kommenterade, Gud - Jesus far

Ungar, ungar, ungar! Sluta bråka nu. Man ska inte bråka, har inte era föräldrar läst er det? Jag önskar att alla föräldrar kan uppfostra sina barn lika bra som jag uppfostrade min son, Jesus. Nu får ni inte fråga om jag är er pappa, för det kan jag berätta med en gång, att det är jag. Jag är pappa till planeten, Jorden. Eftersom ni bor på Jorden så blir jag er Gud-far. Men sluta bråka nu, så slipper jag komma till den här hemsidan igen.

Var hälsad, Gud!

2011-09-20 @ 15:21:39
Tack för att du kommenterade, Amanda!

Ehh, okej!

2011-09-20 @ 15:22:56
Tack för att du kommenterade, Amanda!

Ehh, okej?

2011-09-20 @ 15:23:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0