?

Hej och förlåt för att jag inte bloggat nåt i helgen.
Men jag har i alla fall vart med en kompis som heter Lina. Hon är jätte snäll! Men vi hade typ inte varit på ett och ett halft år. Men jag sov där från lördag till idag. Vi hade as kul. Men föresten så shoppade jag lite med mamma i torsdags. Jag har liktsom inte sagt det men jag glömde det! Men jag måste skärpa till mig och blogga lite mer nu. Mitt mål med den här bloggen är faktiskt att komma på aktiva listan. Om ni inte vet vad det är så kan ni gå in på www.blogg.se och blädra ner lite. Sen där till höger så finns aktiva listan. Men om jag ska hamna där så måste jag skärpa till mig och blogga lite mer. Men jag ska lägga upp bilder på sakerna jag köpte med mamma snart. Men nu har jag inte så mkt mer att säga, så jag tänkte ta bilder på sakerna jag köpte och sen lägga upp dom på bloggen. Men hejdå så länge!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0