Äntligen...

Hej.
Förlåt för dålig uppdatering. Men min dator har inte funkat, men nu så har jag fått igång den. Men idag så har det vart super kul i skolan. Vi skulle redovisa en låt som vi hade skrivít om. Jag, maja och karro hade sommar tider som vi hade gjort om. Jag orkar inte skriva hela texten menmen. Men igentligen så var det maja och hennes mamma som skrev den, men den blev så bra så vi tog den. Men det var i alla fall as läskigt att sjunga upp låten för en klass som vi bara har kännt i typ 2, 3 veckor. Men just nu så sitter jag och smsar med en tjej som heter Emelie. Ni kan kolla in hennes blogg, www.emeliewestin.devote.se! Asså jag har bara kollat den en gång, men den är bra! Har tyvärr ingen bild så får bli en musikvideo. Den här låten lyssnar jag på just nu!

Äger!
Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0