Test

Heej!

Nu så sitter jag och har precis bäddat rent i min säng. Efter curlingen så följde jag med Malin hem. Men vi va bara i ca en timma. Malin var rätt så trött så hennes mamma skjutsade hem mig! Men nu så är jag hemma och sitter vid mammas o pappas dator. Men jag har liktsom inget att skriva om, så här kommer ett test!

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: En ny dator
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor och en tröja från gina
DAGENS FRISYR:utsläppt med uppsasatt lugg
DAGENS LÅT: lollopop
DAGENS PLANER: Slappa
DAGENS SAKNAD: sängen
DAGENS DUMMASTE:jag
DAGENS MISSLYCKANDE:curlingen (för att det var svårt)
DAGENS DROG:vet ej
DAGENS KÖP:inget
DAGENS GODIS:inget
DAGENS HUMÖR:trött
DAGENS CITAT:hej
DAGENS ROLIGASTE:curlingen
 
BYE:)


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0