Stressa!!!!

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggtt speciellt mycket idag. Men jag har i alla fall haft en ganska jobbig dag. Först så åkte jag till skolan och jobba. Det var inte speciellt kul i skolan idag. Jag kunde inte konsentrera mig alls, så jag fick inte så mycket gjort. Men efter skolan så följde jag med Malin hem(Alva följde också med oss). Det var meningen att vi skulle jobba, men vi fick inte så mkt gjort där heller. Så nu har jag jobbat stenhårt hemma, och är inte klar än. Men jag är helt slutkörd nu, så jag tänker inte jobba mer nu. Jag måste åka till skolan tidigt i morron så att jag hinner jobba lite där. Anledningen till att jag måste jobba är att vi ska vara klar med några papper i morgon. Jag visste inte när dom skulle in, så jag har inte jobbat så mycket med dom. Man ska svara på några frågor om kroppen. Men nu orkar jag inte skriva mer. Jag kommer tyvärr inte kunna skriva mer idag. Det är för att jag o Alvish(alva) ska sova övet hos mallan(malin) i morgon och jag ska ha med min dator, och jag ska packa väskan till i morgon nu! Men nu måste jag börja med det, så jag inte behöver göra det i morgon!!! Men vi seees!

Hinner inte ladda upp en ny bild nu!!!
Hejdå..

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0