Söndags kväll i Egypten!

Heej!

Nu så tänkte jag berätta hur min söndags kväll har varit här i Marsa Alam! Först så gick vi ner och år buffe. Det var gott men jag tycker det är svårt att välja när det är buffe. Sen så satt pappa och min brorsa kvar i lobyn medans mamma och jag gick till några affärer och tittade lite! När vi var där så var det massa som hälsade på mig. Det var till exempel en kille som hette Alvo(vi säger att det stavas så) som häsade på mig. Haha. Men sen så gick vi och köpte lite att dricka medans vi tittade på lite uppträdande och sånt. Sen så gick vi en liten promenad runt hotelet, och nu sitter vi på rummet och sofftar! Men jag ska nog sova snart!! Är ganska trött. Men här kommer nån bild från i förr går!

Sånna här bilar åker hotelpersonalen runt med hela tiden!
Ses i morron!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0