Snart åker vi!!!!

PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN, PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN, PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN, PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN, PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN, PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN, PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN, PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN, PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN

-Ge mig ett P!
-P!
-Ge mig ett Å!

-Ge mig ett FREDAG!
-FREDAG!
-Ge mig ett Å!
-Å!
-Ge mig ett K!
-K!
-Ge mig ett E!
-E!
-Ge mig ett R!
-R!
- Ge mig ett JAG!
-JAG!
-Ge mig ett T!
-T!
-Ge mig ett I!
-I!
-Ge mig ett L!
-L!
-Ge mig ett till L!
-L!
-Ge mig ett EGYPTEN!
-EGYPTEN!
-Vad blir det?
-PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN!

Förlåt om jag verkar lite skrytig, men det ska bli så himmla kuuuul!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0