Sista!

Heej!


Detta blir det sista inlägget för idag!´Men nu så tänkte jag gå och lägga mig och läsa några av mina tidningar. Jag måste läsa ut alla KP tidningarna jag har fått av linn. Så jag tror att jag ska läsa KP. Men nu är det ju typ höst. Och vad passar inte bättre än en bra film på höstan? Men jag har alltid svårt att välja film när jag hyr/lånar, så nu vill jag ha film tips. Snällla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill att alla som ser detta inlägg ska ge minst ett filmtips. Även dom jag känner(tex; Kompisar, familj o.s.v). Men det var allt jag hade att säga! Hejdå!
Väldigt suddig bild på mig i en spegel innan idrotten idag!
Godnatt!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0