Marieberg och innebandy!

Hej

Förlåt att jag inte har skrivit i dag. Men jag har köpt busskort och sen har jag vart tvungen att jobbat franska för att vi ska redovisa denna vecka! Men nu har jag en liten stund att skriva tills maten är klar!
Men jag och malin har pratat om att börja på innebandy tillsamans. Nyss så ringde Malin och sa att hon hade hittat en innebandy klubb. Så på fredag åker vi och testar. Föresten ska jag och Malin till marieberg i morgon! Vi ska kanske ta hål i öronen. Men vi får sr hur det blir. Men nu så ska jag äta korv!

Bye bye.
PS!
Jag lovar att uppdateringen kommer bli bättre nästa vecka och så kommer ni få fler bilder som jag själv har tagit!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0