Kanelbullens dag!

Heej!


Mitt internätt har inte funkat nu på kvällen, så jag har inte kunnat blogga. Men nu gör jag det. Men idag så har jag varit med Linn. Vi har mäst spelatt sims. Men sen när jag kom hem så åt jag världens största kanel bulle. Men nyss så tittade jag på outsiders. (Det är ett program som handlar om andorlunda människor.) Idag så handlade det om sånna som känner sig som djur. Men nu så hinner jag inte skriva så mkt. Vill hinna se lite av 99 saker man måste göra innan man dör med Erik och Mackan. Men här kommer bilder på kanelbullen:)

Och för att fatta hur stor den igentligen är så genför jag bullen med mitt ansikte på bilden nedanför:))


Fattar ni??? Bullen var större än mitt ansikte. Den var i alla fall väldigt god!
Men nu ska jag titta lite på tv! Skriver nog inge mer idag, så godnatt!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0