im so sorry!

Hej!



Förlåt för att jag inte har bloggat idag eller igår!!!! Men jag har haft så sjukt kul så jag glömde bort allt som hade med blogg att göra. Men jag kan berätta vad jag har gjort.

Igår!
Igår så vaknade jag halv 11 hemma hos Malin. Vid två åkte jag hem. Hemma så målade jag 1 nagel. Sen lite senare så åkte jag och min familj till strike och bowlade. Jag kom 3-a (näst sist). Efter det så gick vi till kina muren och åt. Sen tog vi en taxi hem och myste framför tv-n.

Idag!

Idag så vaknade jag runt tio. Sen så gjorde jag mig i årdning lite. Typ vid lunch så åkte jag och mamma till marieberg och shoppade lite. Sen kom vi hem och jag skulle måla resten av naglarna men det blev bara kaos så jag gjorde det aldrig. Men nu så sitter jag här och slappar vid datorn.


Bilderna från tjej kvällen med alva och malin, och bilderna från igår kommer i ett annat inlägg. Alla saker som jag köpte idag kommer i en video tillsammans med mina naglar lite senare. Men nu ska jag göra videon, så hedjå..


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0