Det blev inget hål!

Mamma ringde nyss och sa att vi inte skulle ta hål i örat. Det var för att hon tror inte att det är så bra att ta hål precis innan man ska åka utomlands! Jag tror henne, men jag vill ju så gärna ta hål innan!!! Asså hur snyggt är det att gå runt med bara ett hål i örat!? Och när man är utomlands så brukar man ju oftast ha uppsatt hår, så det synns ju ännu mer!!!! Jag döör!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aja, nu vill jag inte vara arg inför bloggen, hehe. Nu måste jag fortsätta jobba, hedjå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, malin

2011-10-25 @ 17:40:13
Tack för att du kommenterade, malin

oj det blev lite fel!!!

men vad synd at du inte kan ta hål i örat idag men jag förstår att det inte är så bra att ta hål i örat innan man åker utomlans ses i morgon

2011-10-25 @ 17:41:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0