Dålig uppdatering, jag vet..

Heej!

Idag har det inte vart så bra uppdatering som ni kanske har märkt. Men jag ska försöka bättra mig! Men idag så har jag i alla fall vart på marieberg och shoppat lite som behövdes inför vår Egypten resa. Till mig blev det en
t-shirt och en resväska! Resväskan var ganska dyr, så jag vill tacka mina snälla föräldrar för att jag fick den!!!! Men bilder kommer senare. Det kommer även bilder på mina naglar lite senare. Bara så att ni vet så blir det mobilbilder för att min kamera är helt slut på ström, och såklart har jag glömt att ladda den!!!! Men nyss har jag städat mitt rum och det är fortfarande lite kvar, så jag ska städa det sista så bloggar jag mer sen! Hejdå!!!

Bild på mina förra naglar!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0