Bättre bloggning i morrn och resten av veckan!

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat på typ tre fyra dagar. Men dom här dagarna har jag i alla fall haft sjukt roligt. Jag kan berätta vad jag har gjort dom här dagarna jag inte har bloggat!


I torsdags så tog jag och Malin bussen ner till marieberg. Vi missade tyvärr bussen, men det var kul endå. Jag shoppade fyra nagelack, en milkshake (som jag fick sjukt ont i magen av) och ETT hål i örat. Ett kostade 199, och jag hade bara 300 med mig, så nån dag i veckan ska jag och mamma åka ut och ta det andra hålet!


I fredags så hade vi först simtest på Gustavsvik. JAG KLARADE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen så gick vi tillbaka till skolan. När skolan slutade så sprang jag hem till Malin. Klockan 17.15 så provade jag och Malin på innebandy. Fast vi spelade typ inte, för det var bara 14 åringar som spelade. Så nån gång nästa vecka ska vi prova på med 00-or.


Igår så var jag hemma hela dagen och hjälpte till lite i trädgården. Sen på kvällen så kom mormor och morfar hit och åt middag. Sen så badade vi i tunnan och lite så.



Och i morgon så ska jag och Malin cykla ner till Gustavsvik och bada på äventyrsbadet. Vi kommer ha så HIMLA kul! Men nu känner jag att ni inte orkar läsa mer, så¨här kommer en bild som jag tog tidigare idag!


Inte så snygg ja vet, men har faktiskt inte tagit så mycket bilder den här veckan!
Men i morgon och resten av veckan så ska jag försöka blogga så mkt jag bara kan!
Bye bye!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0