Ne men, hej kvällen!

Hello!

Helt plötsligt blev det kväll. Men den här kvällen så har jag gjort följande: Spelat innebandy (både träning och hemma), ätit mat och tittat på tv! Innebandyn var kul, maten var god och teven var kul. Men just nu så sitter jag och lyssnar på en låt som heter "baby?" av newkid! ÄGERÄGERÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Lyssna också på "jag gråter bara i regnet" och "luftens hjältar". ("jag gråter bara i regnet" är bättre än "luftens hjältar")

Här kommer en liten bild på mig häromdagen!


Ha en fin kväll!
Ps!
om ni vill titta på ett bra tv program så börgar "berg flyttar in" på 3-an!!!!!!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån märken som louis vuitton, canada goose, mulberry, converse, rayban, dior, osv osv :) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/?p=4984

2011-11-10 @ 16:02:31
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0