Hemma!

Hej!

Nu är jag hemma från en rolig dag i skolan. Idag har vi haft semenarium i NO! Det var tråkigt, men resten har vart kul. Men nu sitter jag vid mammas och pappas dator.. Jag sms-ade mamma och övertalde henne, hehe.

Men idag är det fredag och det betyder fredags myys. Men jag ska nog sitta vid datorn halva natten. Vet inte varför men jag gillar att kolla bloggar på natten. Det blir liksom mysfaktor i det hela då, haha. Men nu vet jag inte vad jag ska göra. Tror att jag typ ska chatta på facebook och kolla några bloggar och så. Ha en kul fredag!¨¨



Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Anonym

hej jätte fin blogg!!;D

Gå gärna in på våran

2011-11-11 @ 19:07:01
URL: http://jard.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0