Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår, me...

mms_img55032 (MMS)

Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag hade verkligen inte tid! På morgonen så hade jag lite brottom. Sen har jag inte haft nån rast i skolan. Sen hade jag innebandy. Sen på kvällen så kunde jag bloggat men jag glömde det! Så förlåt alla läsare:-( jag lovar att blogga direkt efter skolan idag!!!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, ModelBea

Ja tack det är bara bra med mig :) ! Har du gjort något kul i helgen :D ?

(just det jag har startat upp min modell-blogg nu också ifall du undrar varför det är någon som skriver till dig och du inte vet vem det är haha! Förut så svarade jag från svettlukt.blogg.se



Kram Bea

2011-11-08 @ 09:39:40
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0