Godmorning!

Hello!
Idag är det torsdag och klockan är 07:43. Men idag tror jag att jag ska redovisa matte med malin och emelie. Men vi får se om jag klarar det. Men jag har i alla fall tänkt åka till skolan åtta så jag kan skriva ett tag till. Men i morgon så ska våran basgrupp träffas uppe på stan på morgonen. Jag och malin ska cykla dit. Jag tror vi ska gå nån utställning om solsystemet. Föresten så köpte min pappa en ny dator (till sig själv) Igår. Och jag fick reda på att jag skulle få behålla min nuvarande dator även om jag fick en ny. Så nu vill jag ha en ny. Men här kommer en liten bild på mitt face idag!



Ush vad ful jag blev men jag har tyvärr ingen mer bild. Men nu måste jag åka till skolan. Kanske skriver nåt på nån rast. Men hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0