:)

Heej och förlåt för dålig uppdatering idag!

Jag har inte kommit in på internätt idag! Super dåligt, ja vet:/

Men nu är jag i alla fall här och kan berätta vad som har häntunder dagen! För det första har jag vart med Sofia. Det var riktigt länge sen vi umgiks så det var på tiden. Vi gjorde inte speciellt mkt men hade kul ändå. Sen på kvällen så kom mormor och morfar och hämtade mig, mamma och pappa för att vi skulle åka och tända ljus på gravarna (eftersom det är alla hälgon idag). Sen så åkte vi hem till mormor och morfar och åt världens godaste mat, åt så mkt så jag höll på att svimma. Och nyss så gick vi hem, och nu sitter jag i sängen och bloggar:)

Men hos mormor och morfar så bestämde vi att jag skulle följa med och hjälpa min morbror att flytta imorgon. Det ska nog bli kul tror jag!!!!

Men här kommer några bilder från dagen!







Och så drak jag och Sofia julmust också! Lite för tidigt, eller vad tycker ni!?


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0