Shopping med mamma!

Hejsan!
För en liten stund sen så var jag på marieberg med mamma. Jag köpte en lite längre magtröja! Det är jätte skön att ha på sig en varm dag! Sen så var vi på linsundersökning. Jag har nyss köpt nya linser så jag skulle berätta hur dom kändes. Våran optiker är typ väldigt seg. Så jag blir lite irriterad på henne ibland! Sen så giick vi till en caffe och köpte glass. Hallon sorbet måste vara den godaste glasssorten i världen. Men bilder på tröja kommer i morrn efetersom jag ska ha på mig den då! Jag tycker att lägga upp inlägg utan bild så här kommer några knasiga bilder på skor från www.Google.se ...



Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0