Fakta om MIG!

Hejsan!
Eftersom detta är mitt första inlägg så tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag heter Alva och är tolv år. Jag fyllde tolv i går. Mina idoler är Johnny Depp och Justin Bieber. Jag gillar att umgår med mina kompisar och sitta vid datorn. Jag och min kompis Linn brukar oftast ha vattenkrig när vi är umgås. Hon har också en blogg. www.karatecoolingen.blogg.se ... Klicka på URL-en så kommer ni till hennes blogg. När jag är med min bästis Sofia så brukar vi göra lite allt möjligt. Och det är samma sak med minna andra kompisar. Jag har fler kompisar som har blogg. Maja: www.lillenjag.blogg.se ... Ella: www.ellaekblom.blogg.se ... Lite mer fakta om mig! Jag bor i ett lagom stort hus i skogen. Jag bor här med min mamma, min pappa, min brorsa och mina två katter. Nu har jag sommarlov som jag fick i förrgår. Jag ska börja på en skola som heter Kunskapsskolan. Förut gick jag på en skola som låg sju km bort men Kunskapsskolan ligger inte ens en km bort. Min favorit mat är tacos och min favorit dryck är Monster energy. Min favorit färg är limegrön, rosa och blå. Men nu vet ni lite mer om mig. Föresten... Här kommer en bild på mig!

Inte världens snyggaste bild då men jag orkade inte leta längre! Och ni ska bara veta att jag har klippt lugg nu!
Hejdå! 

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, alicia ditt största fan

hej alva! jag heter alva i mellannamn så vi e typ själsfrändar cooolt va, va, va, va, va?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?! jag älskar din blogg jättejättejättejättejätte mycket och det är den ända jag brukar kolla på, så det skulle vara en ära om du svarade på min lilla fråga: kan inte du visa vad du fick i present när du fyllde år?!?!?!?!?!?! JAG ÄLSKAR DIG ALVIS<3<3<3<3<3<3<3

2011-06-17 @ 16:07:21
Tack för att du kommenterade, Alva(bloggägaren)

Ehh.... Hej Alicia!!! Jag är så ledsen att jag svarade så sent. Men asså jag brukar inte läsa komentarerna längst ner. Heheh?!?!?!??!?!??!??!??!?!

Jaa, det kanske är lite sent att visa vad jag fick i föselsedagspresent nu men jag kanske kan göra det endå. Vi får se!!!!!!!!! Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha ett bra liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-25 @ 23:59:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0