Det blev ett test till!

Hejsan!
Det blav ett test till som heter "Almänt test 1"

Hur bor du: I ett rött hus.
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du:150 cm
Kan du laga mat: nej
Vad jobbar du med/pluggar du: På en skola
Vad har du på dig just nu: Jeans och en vit tröja
Har du någon fobi: nej
Hade du en bra kväll igår: nja somvanligt antar jag 
Vilket är ditt senaste inköp: en påse godis
Din favoritdryck på morgonen: päron dryck
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma och pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: Ett papper
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten eller fanta
Alkoholhaltig favoritdricka: ehh jag är tolv!!!!
När gjorde du senast något riktigt dumt:  Vet inte
Saknar du någon just nu: japp, ida
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara tyst hela tiden eller prata hela tiden!
Någon jag stör mig på: Mitt hår
Intressen: Lyssn på musik, vara med kompisar!
senaste person du kramade: Mamma

Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig:mamma
Vad drack du senast:päron dryck
Vill du ha barn:ja när jag blir vuxen
Längtar du till din nästa födelsedag:ja
Har rakat dina ben någon gång:nepp
Är du sugen på något nu:japp, choklad
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:0
Använder du hudkräm:nej
Attraheras du av män med skägg:nej
Micro-pop eller poppa själv:vet ej
Brukar du baka:inte så ofta
Röstade du i det senaste valet: Nej för jag e tolv
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:ja ganska
Vilken låt lyssnade du senast på:solo med iyaz
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja, katten
Vad tycker du är äckligt:oliver och småkryp
Har du pengar på mobilen:ja

Hahhaha hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0