Tråk-dag!

Hejsan.
Förlåt att jag knappt har bloggat i dag. Jag har haft fullt upp med att haft tråkigt. Asså denna dag är den tråkigaste på länge!!!!!!!!!!!! Sofia kunde inte. Linn va på öland. Maja var göterborg. Och sen så såg jag på facebook att ella var typ på västkusten eller vad det var. Så jag har inte haft en endaste kompis att vara med. Ni kanske tycker att jag har lite kompisar men det får ni tycka. Än en gång förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag. Men jag måste berätta en sak för er. Det var superduper gott på subway. Man får välja om man ska ha en hel eller halv bakett. Sen får man välja bröd, grönsaker, kött (tex. Skinka, kyckling, tomfisk m.m)!!! Jag valde en halv bakett. Ljust bröd med skinka, tomat och gurka. Ost och dressing ingår. Men jag sa att jag inte ville ha nån dressing. Jag rekomenderar värkligen SUBWAY!!! Åh juste, man får välja om man ska ha den varm eller kall. Om man väljer varm så blir den inte så där jätte varm, bara lite. Men jag hade ju tänkt att lägga upp en bildbomb idag. Men jag gör det i morrn. Det är så jobbigt. Men i morrn så lovar jag värkligen. Föresten i morgon så kanske jag och Sofia ska gå på marieberg eller stan. Jag tror det blir marieberg. Men om vi går på stad så måsta jag äta på subway och så måsta jag gå in på min favorit butik: New yorker. Dom har as söta kläder där. Det var där jag köpte min söööööta tröja med en pingvin på!! Haha! Aja nu ska jag läsa på www.fokis.se sen tror jag att jag ska läsa lite ur min bok! Det är jätte spännande och jag har snart läst ut den. Förvänta er en bokresension...
Så HEJDÅ!!!!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0