Svar på läsar fråga!

Hejhej!
Jag hade tänkt att svara på en läsar fråga!!!!
Fråga: Ojsan, jag glömde fråga förut.... vad heter det stället där du bor på??? typ vilken ort eller håla eller någonting? tacksam för svar!!!!!!!!!!! läser din blogg varje dag, och jag måste bara säga att jag älskar den!!!!! du får gärna göra fler inlägg per dag, men bara om du vill! och sen ser jag framemot bilderna från din dag idag och tröjan från new yorker!!!! hälsningar Alicia!!
Svar: Hejhej Alicia... Jag är väldigt tacksam för att du frågade nåt, det är faktiskt det första frågan jag har fått här på min blogg... Men jag vill hälst inte berätta vilken ort jag bor i. Det är liktsom lite för personligt tycker jag. Tack för att du i alla fall frågade nåt. Hoppas det är okej att jag svarar så!!!!

Kram Alva!!!!!!
Hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0