stan med mamma o pappa...

Idag gick jag upp ur sängen klockan tolv. Sen så åkte mamma jag o pappa till stan. Vi gick på en slottsvisning på slottet med en guid. Det var faktiskt ganska tråkigt. Men så så gick vi i lite olika butiker på stan. Tex en affär som jag älskade. Den hette new yorker. Det fanns jätte söta kläder där. Jag köpte en jätte, jätte söt t-shirt. Jag tänkte också köpa en annan t-shirt där som också var jätte söt. men jag vill spara lite pengar till nån annan shopping runda. Sen så gick vi in på vågen och tittade lite där. Sen så åt vi på jensens bufhouse. Nu vet jag inte om jag stavade rätt men spela roll. Där åt jag aldeles för mycket känner jag nu (ont i maagen)! Jag åt först tre stora mackor till förrätt. Sen en kalvbiff med potatis till varmrätt. Och sen en banana split till efterätt! Allting var super duper gott. Särskilt banana splitten. Sen på stan så hade de nån konstutställning. Det var en jätte stor kanin. Och massa vita gubbar överallt (såklart inte riktiga)! Jag orkar inte ladda upp några bilder nu. Men jag kan göra det i morgon!
Hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0