Soso idag;)

Hejsan!
I dag har jag vart med VÄRLDENS BÄSTA Soso! Först så körde mamma mig till Soso på förmiddan. Där så pratade vi mäst och lyssnade lite på Michael Jackson! Sen så kom mamma och hämta oss så vi var lite hoss mig också! Hoss mig så tog vi några gamla kläder som jag inte använde och klippte och sydde om dom lite. Soso gjorde mäst. P.g.a att jag skulle göra en kjol till en väska. Mammas symaskin var paj så vi fick sy för hand. Men i alla fall så hade jag kommit en bra bitt men hade ganska mycket kvar. Jag sydde och sydde. Och sen så blev det en knut så jag drog ganska hårt för att få ut den men då gick tråden av och allt jag hade sytt förstördes. Men jag ska nog till mormor i morrrn och sy färdigt väskan på SYMASKIN! Men så gjorde jag typ en handske som jag blev ganska nöjd med, men den blev lite konstig! Och sen så gjode jag en as FUL väska!!!!!!!!!!!!! Sen innan soso åkte så hade vi som en liten modeshow för min mamma! Sofia hade sytt tre tröjor, en väska och en kjol!!!!!! Hennes grejor blev as snygga. Enligt mig! Jag lägger upp bilder på hansken och väskan i morrn! Nu får ni nöja er med en annan bild, på mig!

Den här bilden är typ tagen för ett halvår sedan!!!!!
Så den är gammal och jag ser inte ut så där idag!!!!!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 22:28:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0