Om en vecka!

Hejsan!
Om en vecka ska jag åka till ett ställe som heter Åsa bad och camping. Jag har glömt att säga det förut. Men jag kommer ta massor av bilder med min kamera som jag kommer att lägga upp på bloggen. Men var inte oroliga. Jag kommer ta med mig datorn och blogga där. Men det kommer att bli ganska dålig uppdatering:( Men  man måste ju få ha lite kul på sommaren. Jag känner att jag vill vara ute i stället för att vara inne med datorn. Så tyverr kommer det att bli ganska dålig uppdatering! Vi kommer att vara där i en vecka. Under den veckan så ska vi åka till GBG (göteborg). Och vi ska gå på liseberg. Kommer bli så kul!
Här kommer en bild från google. Orkar inte ladda upp någon bild. Det går så himla segt!

Somsagt från google!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia ditt största fan

Hejsan Alva det är jag Alicia igen. Du är verkligen min största idol!!!!!!!!!!! Kan du kanske lägga upp bilderna från din födelsedag? Skulle vara jätte skojjsigt! Och sen undrar jag en sak till...... Kan du kanske göra en video????? Du kan väl kanske göra en som är ungefär 1-2 minuter lång? Du kan kankse bara säga vad du har gjort på dagen, visa några kläder ur din garderob eller kanske visa runt i din trädgård och så vi får se badtunnan??? :) Du ska bara veta hur mycket det skulle betyda för mig, jag skulle nästan få glädjetårar!!!!!!!! Miniguide: spela in videon med en en kamera. När du är klar så laddar du upp den på www.youtube.com (om du inte har ett konto där så kan du skapa ett, om du inte vet hur man gör så kanske du kan fråga din brorsa eller någon??) Du kan ju fråga din brorsa om hjhälp eller kanske din pappa om han vet bättre. Och sen när du har laddat upp klippet, så kan du lägga in den på bloggen precis som du har gjort med låtarna i tidigare inlägg!!!!!!!!!! Jag hoppas verkligen ayy du fått lite hjälp av mig och du vet att det skulle betyda hur mycket som helst för mig om du gjorde en video!!!!!!!!!! Lycka till Alva!!!! puss :)OBS: Ojj nu kanske det blev en gasnka lång kommentar, men jag hoppas att du orkar läsa ;) PS. Jag älskar din blogg och du är jättefin!!!!!!!

2011-07-04 @ 03:33:01
Tack för att du kommenterade, Alva(bloggägare)

Hejsan Alicia! Anledningen till att jag inte visar upp vad jag fick i present är att det var typ en mänad sen jag fyllde. Men jag kanske gör det endå! Tack för tipset om video grejen. Jag ska försöka fixa ett konto som du sa! Du hjälpte mig där! Det är lugnt att du skrev så mkt. Jag älskar att läsa så det var bara kul! Men jag är glad över att du tycker jag är fin. Hoppas du är nöjd över svaret. Och hoppas du blir nöjd med videon! Kram ALVA!!!;)

2011-07-07 @ 20:27:21
URL: http://lifeasalva.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0