Mobilblogg-kniven mot strupen! Hejhej. Det...

mms_img42087 (MMS)

Mobilblogg-kniven mot strupen! Hejhej. Det var så kul att mobilblogga så jag gör det nu igen eftersom jag har 3000 gratis sms i månaden. Men just nu så sitter jag och tittar på kniven mot strupen. As bra!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Tuva

Svar; Hejsan, jag är väldigt ny på att mobilblogga ( började för nån da sen), men det är väldigt enkelt ;)

Antingen så kan du bara logga in på ditt blogg konto och gå till" skapa " och så trycker du på " ändra redigerare" tror jag att det står, och då kan du skriva ett helt inlägg, MEN då kan du inte ladda upp bilder ;/

Men om du vill ladda upp bilder så kan du mms blogga, dock så kostar det pengar men inte så mycket allas (tror jag). DÅ går du bara in på blogg.se på din mobil och går till "info" där står det hur du gör ;)



Kika gärna in på min blogg och kommentera :)

2011-07-29 @ 13:20:10
URL: http://tuvawedins.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0